Motoare Diesel inteligente

i-art1Prin inovare, i-ART a dat nastere unor motoare diesel cu adevarat inteligente.

Cele mai ecologice, silentioase si eficiente motoare diesel din lume isi optimizeaza continuu injectia de combustibil. Tehnologia i-ART de la  DENSO plaseaza un senzor de presiune in fiecare injector – o premiera mondiala – pentru a lansa urmatoarea generatie de motoare diesel.

In anul 1893, Rudolf Diesel a inventat motorul diesel in Germania. Curand, acestea au inlocuit motoarele cu abur de pe tot globul. Mai tarziu, au fost introduse motoarele diesel ecologice cu mai putine emisii CO2. Acum, tehnologia revolutionara i-ART se indreapta spre nivelul urmator al evolutiei motoarelor diesel.

Cum poate fi optimizata injectia de combustibil?

Motoarele diesel aprind combustibilul injectand-l in aer comprimat ceea ce face ca temporizarea si dozarea injectarii motorinei sa fie o parte cruciala a performantei motorului. In acest caz controlul precis al injectiei de combustibil devine cheia catre maximizarea performanței motorului.

 

Prima din lume: tehnologia i-ART.

Un senzor miniatural amplasat in fiecare injector monitorizeaza activitatea injectiei.
Deoarece o injectie de compbustibil survine de 1.000 de ori pe secunda, tehnologia i-ART masoara cu acuratete fluctuatia presiunii combustibilului si temperatura din fiecare injector, pentru a livra controlul optim sincronizarii si al cantitatii. Rezultatul este o prestatie curata, nezgomotoasa si eficienta care se plaseaza la cel mai inalt nivel mondial.

i-art3Inteligenta de a corecta abaterile cu o precizie de 1/100,000 secunde.

i-ART optimineaza cantitatea de combustibil injectata si timpul de deschidere al injectorului cu o precizie de 1/100,000 secunde. Acesta este echivalentul parcurgerii distantei de 1 mm de catre o masina de Formula 1 care se deplaseaza cu 300km/h. Prin inovare, i-ART a dat nastere unor motoare diesel cu adevarat inteligente.

i-ART: Functioneaza si cu motoare alimentate cu bio-fuel.

i-ART face posibila de asemenea alimentarea motoarelor atat cu biocombustibili cat si cu alti combustibili care complica injectia. Aceasta tehnologie remarcabila a capturat atentia intregii lumi.

Modificarile ajung departe cum ar fi junglele din Brazilia.

Modelul Brazilian de Toyota Hilux este echipata cu motorul diesel i-ART care se incadreaza in strictele reglementari PROCONVE L6 fara a mai utiliza filtrul pentru particule diesel. Acest avantaj elimina in totalitate reputatia autovehiculelor diesel ca fiind drept zgomotoase, poluante si va ajuta la reducere poluarii in junglele din Brazilia. Chiar si in Europa, unde motoarele diesel sunt populare, i-ART este in proces de dezvoltare. Tehnologia i-ART este promovata ca si vanzare de top pentru noul motor eco-friendly Drive-E de la Volvo, care are cea mai mare putere a motorului si eficienta consumului de combustibil din clasa sa.

Inteligenta motorulul diesel pentru un viitor mai curat si stralucit.

i-ART a declansat un proces in proiectarea unui motor diesel ecologic care va contribui la o societate de automobile avansate. Eforturile de dezvoltare ale DENSO au ajuns, de asemenea, dincolo de motoarele diesel la motoarele pe benzina, solutii si sisteme electrice in alte domenii. Pentru a pastra planeta curata si de a pregati un viitor mai stralucit pentru generatiile urmatoare, DENSO nu se va opri din asumarea unor noi provocari si dezvoltarea de inovatii.

i-ART inseamna intelligent-Accuracy Rafinement Technology

i-ART este o tehnologie revolutionara inventata de catre DENSO, devenind prima din lume.
Controleaza acuratetea injectiei de combustibil, cheia maximizarii performantei si minimizarea consumului si emisiilor de la motoarele diesel.
Combustibilul este injectat surprinzator cu o viteza mai mare, la o rata de o suta de mii de ori pe secunda.

Inventat de catre DENSO, tehnologia i-ART masoara cu acuratete fluctuatiile de presiune si temperatura a combustibilului din fiecare injector.

 

Jun 12 0